Sylva Řiháková

Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x

Seznam rubrik

Sylva Řiháková

"Bom Caminho!" Portugalské poutní cesty do Santiaga de Compostely (I. část)

Původní záměr byl "klasický." Jít z Porta do Santiaga de Compostely, cíle mnoha poutníků, kteří některou ze svatojakubských stezek procházejí v hojném počtu rok co rok. Jenže se sešlo víc věcí, které mi můj plán zkomplikovaly.

10.7.2021 v 18:51 | Karma: 25,80 | Přečteno: 1191x | Diskuse| Cestování

Sylva Řiháková

Jakým způsobem školí Červený kříž dobrovolníky do nemocnic

Někdy v průběhu loňského jara oslovila českou odnož mezinárodní organizace Červený kříž Všeobecná fakultní nemocnice v Praze.

26.1.2021 v 22:04 | Karma: 23,55 | Přečteno: 789x | Diskuse| Občanské aktivity

Sylva Řiháková

Pár slov o životě s shibím parťákem

Parťapka, drndík, ťapací, shibáková, třeštiprdlo. Ale taky haj-l, parchant, krypl, kretén a obdobné šťavňaté tituly, mající jediný cíl-aspoň trochu ulevit zoufalému páníčkovi, když nevěřícně sleduje vzdalující se ocas jeho psa.

18.12.2020 v 0:10 | Karma: 26,68 | Přečteno: 1038x | Diskuse| Osobní

Sylva Řiháková

Vstát z popela

Když mě po 12-ti dnech po psychologických testech propustili z psychiatrické kliniky, byla jsem sice "na svobodě", ale jak mi po návratu domů došlo, jen jsem se vrátila nazpět do svého starého domácího vězení.

17.11.2020 v 18:18 | Karma: 26,08 | Přečteno: 791x | Diskuse| Osobní

Sylva Řiháková

Vstávat z popela - II. část

V. ODDĚLENÍ PSYCHIATRICKÉ KLINIKY - sobota, neděle, pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek, sobota, neděle, pondělí, úterý, středa

8.11.2020 v 18:24 | Karma: 14,20 | Přečteno: 488x | Diskuse| Osobní

Sylva Řiháková

Vstávat z popela - I. část

Prostředí psychiatrických léčeben člověka přirozeně děsí. Představa, že Vás uzamknou kamsi na uzavřené oddělení, z něhož nemůžete svobodně odejít, není nijak příjemná.

6.11.2020 v 20:11 | Karma: 21,95 | Přečteno: 589x | Diskuse| Osobní

Sylva Řiháková

Když už vám nezbude žádná naděje

Před rokem a čtvrt jsem onemocněla. Počátek a další průběh onemocnění jsem dopodrobna popisovala v předchozích článcích, takže se chci co nejméně opakovat.

8.4.2020 v 15:17 | Karma: 24,10 | Přečteno: 1439x | Diskuse| Osobní

Sylva Řiháková

"Jestli je to ten pravej, odveď ho od rodiny."

Tuto radu mi opakovaně psala do mailu moje kamarádka a bývalá kolegyně, když jsem se v 25-ti zaláskovala jak trám. Do ženatého muže a tatínka dvou kluků. Kamarádka, říkejme jí třeba Lenka, za sebou totiž měla podobnou zkušenost.

7.9.2018 v 19:38 | Karma: 39,02 | Přečteno: 5675x | Diskuse| Osobní

Sylva Řiháková

Po poledni na Poledníku

To setkání bylo zvláštní a asi bys neuhodl, že taky nad moje možnosti. Od té doby jsme se neviděli a nepředpokládám, že se to změní. Chlácholím se, že to tak mělo být a že jsou díky tomu ty okamžiky o to vzácnější. Strašný kecy.

20.3.2018 v 20:56 | Karma: 12,30 | Přečteno: 512x | Diskuse| Letní povídka