Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

Máte ode mne karmu, jak za zajímavý blog, tak vůbec za to, co děláte. Jen ještě maličkost..přečtěte si to znovu a srovnejte chybky :-)

0 0
možnosti

Paní Márová, moc děkuji za milá slova, ale co se týče chyb, článek jsem četla několikrát a na nic nepřišla a to jsem na češtinu pes ;-) Nemyslíte ten popis školení, kde je v přísudku vždy, když mluvím o účastnicích, na konci Y? To je proto, že jsem tam byly samé ženské, jak zmiňuji. Pokud jste ale přišla i na něco jiného, budu ráda, když mi napovíte, ať to můžu opravit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik