Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VO

Tak alespoň máte na co vzpomínat!R^

Zřejmě nemáte ráda platební karty...:-)

0 0
možnosti
Foto

Povedeně napsáno...ale...UF.

Vám R^

1 0
možnosti
MP

Drsné horské povětří, romantika prověří :-). Zbyl mi jeden hlas na nováčka 2017 a protože výchozí termín je dán ( 1. 1. 2017 ), konečný ne. Tak to zkusíme :-)

0 0
možnosti

Tak to moc děkuju, pane Pinkasi :-)

0 0
možnosti
Foto

No vy jste dobrodruh!;-)

1 0
možnosti

Mezi dobrodruhem a idiotem je časti velmi tenká hranice ;-D

0 0
možnosti
Foto

To se krásně čte v teple pokoje zděného domu :-) Právě jsem taky přijela z hor a zdaleka to nebylo tak drsný, v nouzi bych si tedy někoho z projíždějících řidičů klidně stopla. Lidi jsou totiž většinou dobří, to jen naše fantazie nebo hororové příběhy vše zveličují. Na horách jsou lidi obzvlášť zvyklí si pomoct, tady může jít fakt o život.

Každopádně máte talent, možná až ziburovský. :-)

1 0
možnosti

Díky moc za krásná slova :-) To víte, že jsem to zvažovala, ale v té úplné tmě, kdy ani nevidíte, kdo v tom autě sedí, jsem to prostě raději neriskovala...

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik