Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J51i32r36i 62B65o70r

24. 8. 2018 10:16

Velká karma. Žiji zde 70 let a ta místa znám dokonale.Skvěle jste to popsala.Děkuji.

Shodou okolností znám i Šardice.Pracoval jsem tam několik týdnů,nedlouho po tom důlním neštěstí.Zdravím.R^

1 0
možnosti

Moc děkuji. Je u Vás nádherně, určitě to nebyla má poslední návštěva :-) A pokaždé mne potěší, když střetnu někoho, kdo zná vesnici, ze které pocházím. Ať se Vám daří

0 0
možnosti
PK

S vašim Japoncem se asi nemusíte obávat ́jezdit sama. Jen malá připomínka obsah pěkný a zajímavý, ale příliš dlouhý,to odradí čtenáře dočíst a natož diskutovat.:-)

0 0
možnosti

Jj, vím, že je to dlouhé, nicméně já to sepsala hlavně kvůli sobě a kamarádům a jednoduše jsem nechtěla nic vynechávat :-) I tak mne překvapilo a potěšilo, že si k článku i přes jeho délku našlo cestu tolik lidí. Každopádně díky za zpětnou vazbu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik