Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Hezký příběh. Ty ze života jsou nejlepší. :-) Držím pěsti, a ́t nosí štěstí.

0 0
možnosti

Děkuji a přeji vše dobré i Vám :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak...dobře to dopadlo, to jsem ráda.

Jen byste ubližovala sama sobě.

0 0
možnosti
Foto

Frajírek s trapáckou patkou jako princ, o kterém sním, hlavně když mi pomůže se stěhováním. Nechci nikomu ublížit, že svedu ženatého chlapa, ale chtěla bych to s ním zkusit a jsem naštvaná, že nezabral. Byla jsem do něj tak strašně zamilovaná, že už za měsíc jsem potkala jiného muže a můj život se změnil. Slušný život ode zdi ke zdi, ale oceňuji aspoň upřímnost, s jakou to vyprávíte, včetně kamarádkovských rad.

1 1
možnosti

Pane Jedlovský, tak to jste to moje povídání moc nepochopil...;-)

0 0
možnosti
AN

Jsou to věci... Mnohdy to takhle nekonči.

0 0
možnosti
Foto

Téměř každá dívka (žena) si na začátku vinou své naivity, a nezkušenosti, nějakým tím zklamáním a deziluzí v životě projde... U mne to byl například dlouhodobý platonický vztah, naštěstí nikoli se ženatým mužem, ale se starším spolužákem bydlícím daleko, ve vzdáleném městě. Nejednalo se ale o osobní kontakt, ale čistě o dlouhodobé, pětileté dopisován, které skončilo hned po jednom osobním setkání. Po přímém dotazu, jak míní ve vztahu pokračovat, mi sdělil, že se mi omlouvá, ale že on přítelkyni má, a vztah se mnou považoval čistě za přátelský. "Dopisovací" vztah s ním jsem také rázně ukončila, i když to dost bolelo. (Všechny jeho dopisy šly do kamen. Zanedlouho mi ovšem napsal, že by vztah se mnou chtěl znovu obnovit. (Směšné). Záhy jsem potkala jiného mladíka, se kterým jsme založili rodinu a žijeme spolu s dětmi (a dnes vnuky) spokojeně dodnes V. Po letech jsem se dozvěděla, že si tu svoji bývalou přítelkyni vzal za ženu a že spolu nemají děti, jen velikého psa. A tož tak. Později mi došlo, že v tom byl zřejmě i jiný problém - a byla jsem ráda, že to takhle dopadlo. Amen. Rv(Tihle sobečtí muži si někdy neuvědomují, že těmi svými falešnými komplimenty a bláhovými sliby svobodnému děvčeti leda komplikují život... Jsou to sobci, dávejte si na ně, dcérky, bacha!

2 0
možnosti
JS

Máte v sobě sílu porvat se s celým světem :) Proto jste to dokázala.

Zůstaňte svá :)

4 0
možnosti

Děkuji moc za milá slova, paní Slaninová a přeji vše dobré :-)

1 0
možnosti
Foto

Rozumně jste se s tím poprala, to leckdo nedokáže. Přeji jen vše dobré;-)R^

10 0
možnosti
VF

Ať Vám to vychází i nadále. A ať sklízíte to dobré, co jste zasela.

12 0
možnosti
Foto

trochu mám problém s tím nadpisem-odveď ho od rodiny zní, jako by muži byli nesvéprávná a za svá rozhodnutí nezodpovědná stvoření- na druhé straně životní zkušenost mě opakovaně přesvědčuje, že to tak často je-takže karmaR^

5 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik