Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Přečetl jsem ještě blog o tom, jak jste lítala po doktorech - je to horor. To bych nechtěl zažít. Napadlo mě, že zkusit psychosomatiku je dobrý nápad - někdo to tam napsal. Možná i nějaké bylinkáře, ale to by musela být opravdu špica. Nikdo mě nenapadá...Držím palce.

0 0
možnosti
JL

No není to jednoduché ten život. Člověk je taková podivná směska, a to je někdy problém. Zaujal mě podrobný popis, tak jsem dočetl druhou část do konce, zvědav, a podívám se nyní na ostatní blogy. Můj filosofický názor: v civilizace je každý nějak šílený. - Jenomže někdo to snáší dobře a někdo špatně. Odtud ty sebevraždy. Pokud existuje posmrtný život, dozvíte se na druhé straně, v čem byl problém.

0 0
možnosti
ND

To už jsem četla, jak je to možné?

0 0
možnosti

rozdělila jsem ten jeden blog na dvě části, aby nebyl tak příšerně dlouhý

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,13
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik