Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nikomu nehrabalo z patogenů, které jsme před cowidem spolykali od naší dobrotivé vrchnosti. Protože ta je přece naše. A k naší hrdosti. Až cizák cowid zachmuřil mnohá čela a stisknul duše na cizáky necvičená. A možná přece mezi námi jsou i škarohlídi, co se špendlíkem v ruce zarputile slídí otrle a napichují jimi hnidy domnělé. To jen tak na okraj. Jen tak z věrtele.

1 0
možnosti
PS

A koncem března (od roku 1979 trvale) pootočíme hodinami a pro polovinu populace to bude další stres z tzv. "letního času". Hovořil o tom i pan Pecka Stanislav, pekař z Chrudimy. Psali jemu stovky našich spolu-občanů, jaké mají problémy s adaptací na jiný čas než středoevropský. Nikdo neví, proč se i nyní v moderní době zavádí, přesto EU mlčí a takovou prkotinu nevyřeší. Takže Czexit a potom bude Timexit. Nebo naopak...?

0 1
možnosti
Foto

A nejen koronáč, ale i neblahá Bečva na na svědomí jednoho sebevražedníka.

Nicméně soudem nařízenou léčbu v psychiatrické léčebně by si spíš zasloužili jiní. Ti jsou kupodivu v pohodě.

R^

1 0
možnosti

Mně nejvíc šokovalo, když jsem si prostudovávala ty zdroje, že v čele Národní rady pro duševní zdraví stojí pan Babiš, z toho jsem fakt na větvi :-/

2 0
možnosti
JL

Je to ale pořád evoluce, že. Biologický zákon: přijde nějaká překážka, přežívají ti silnější, odolnější. Život jde dál. Lidi by se měli víc věnovat filosofii, stoicismu, spiritualitě - posmrtnému životu, reinkarnacím a třeba i náboženství, modlitba o pomoc pomůže v nouzi. Češi - zdá se mi - poněkud pospávali v domnění, že tady bude vždycky všechno pro ně O.K. Ale nemusí to tak být.

0 0
možnosti
PS

Ano silnější, zvláště duchovně silnější snáze žijí. Pracovat na sobě je možné, jsou společenství, která pomáhají. Najdete je na Youtube, aj. Poznáte je po ovoci, jak jinak?

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik