Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obrázek mi připomněl píseň V+W+J Svět naruby:

"...Je to divný svět, divná láska, když se mají dva rádi,

ale když jim plynová maska při líbání vadí..."

Stačí nahradit gázmasku respirátorem a jsme v současnosti.

R^

1 0
možnosti
JM

J84a60n 38M22a25r94e81k

28. 2. 2021 15:53

Dobrý postřeh pane Dvořáku!!

0 0
možnosti
Foto

Ono by se našlo víc podobných písniček z Osvobozeného, které na současnou situaci padnou jak ulité. Co třeba Kat a blázen?

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik