Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím soupoutnici.

Mám jdnu připomínku a jeden dotaz.

Nejméně frekventovaná je nepochybně Camino norte - okolo Biskajského zálivu, Ribadeo - Sobrades des Monxhes - Santiago. Z Riabedo cca 200 km do cíle, nenáročné stran stoupání, alberque celkem slušné.

Dotaz: jak je to s rouškami a kontrolou očkování? Je podmínkou bydlení v alberque či hotelu mít potvrzení o očkování?

s díky za odpověď.

1 0
možnosti

Zdravím Vás :-) Já jsem napsala, že Primitivo patří k těm nejméně frekventovaným, což patří, stejně jako Norte. To mě mimochodem taky láká, jen je to na delší lokte. Pochopila jsem správně, že by jste ho šel? Na jak dlouho to bylo? A chystáte se ještě na nějaké Camino? Roušky na venkově nikdo neřešil, na vesnicích taky ne, ve větších městech je měli všichni, tak jsem si ji taky nasazovala. Potvrzení po mně nikdo nechtěl, za celou cestu se mi stalo jednou, že ho chtěli v jednom albergue v malé vesnici, zůstala jsem proto ve vesnici předtím. Jinak vůbec nikdo nic, v hotelu jsem jen na sebe nechávala telefonický kontakt, právě kvůli covidu

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS