Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak prima výlet ve směru tradic - sympatický počin

2 0
možnosti
Foto

Zdvořilý dotaz, jak jste se dostala na výchozí bod trasy a jak ze Santiaga domů?

1 0
možnosti

Cesta do Ovieda je popsána v 1. části. Nazpět byly velmi drahé letenky, takže jsem to nakonec vykoumala tak, že jsem jela ze Santiaga busem do Porta, odsud letecky do Budapešti a z ní vlakem domů, což byla nejlevnější varianta

1 0
možnosti
MP

R^ ano, tak nějak to bylo, taky jsem to šel....

1 0
možnosti

Zdravím spoluputovníka :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik