Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty pro Vás divné stavby jsou vlastně sýpky. Každá noha je podložena velkým kulatým kamenem, aby se nahoru nevyšplhaly myši.

1 0
možnosti

Tak trochu jsem si to myslela, protože jsem narážela i na velké a široké stavení tohoto typu. U těchhle malých úzkých mě mátl ten křížek, vypadalo to jako nějaké malé soukromé kostelíky. Každopádně díky za vysvětlení

1 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^ Mám radost, že se pejska někdo ujal a smečka Vás nesežrala.

2 0
možnosti

Děkuji :-) Měla jsem fakt nahnáno :-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik