Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Super, krásné počtení. Slovensko je moje srdcovka, jezdím tam pravidelně. Bohužel žádný podobný přechod jsem zatím neabsolvoval, protože si nedokážu představit sdílet pokoj s cizími lidmi. Jedině tedy někdy se stanem :-). Přechod Velké Fatry a Nízkých Tater je prý taktéž nádherný :-)R^

0 0
možnosti

Mám je na seznamu :-) A vzít si sebou stan a zvýšit si šance, že se normálně vyspím pro příště plánuju :-)

0 0
možnosti
VH

Moc pěkné, smekám. Pokud plánujete kam příště, zkuste Vent 1890 mnm, končí tam silnice a na výšlapy ideální...

0 0
možnosti

Děkuji za přečtení i tip :-)

0 0
možnosti
AV

Milá pani, smekám klobúk pred Vami.

Za Vašu kondičku a odvahu zdolať sama takú " divočinu".

Malá Fatra je krásna. Bývalo to eldorádo turistov z DDR a Polska.

Ja som tu trasu prešiel niekoľko krát, ale v opačnom smere a nikdy

som nešiel sám a keď sa blýskalo vyhýbal som sa reťaziam ako čert krížu.

1 0
možnosti

Děkuji za přečtení a milá slova. Já chodím ráda sama, je to pro mne ta nejlepší terapie, toulat se jen s batohem po horách. A ono se neblýskalo nade mnou, ale celkem daleko ode mne, nade mnou jen pršelo, v bouřce bych na Rozsutec nelezla, nejsem blázen :-) Přeji hodně krásných pochodů

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik