Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volit jsem jít nechtěl, ani jeden kandidát mi nepřijde jako alespoň přibližně má volba. Nicméně, AB se překonal a nakonec mne přiměl abych svůj hlas použil . Proti němu, ne pro někoho konkrétního. Tohle bych si opravdu vyčítal.

1 0
možnosti
Foto

Miliontý blog o AB.... Babiše všichni už znají. Je to lump.

Ale Pavel je jen další loutkou. Ten nebude kopat za ČR v ničem. Ani v energiích, ani ve schvalování nesmyslných zákonů z pera EK, ani nezmírní válečnou propagandu, cenzuru a rozdělování společnosti. Nebojím se Pavla ani Babiše, jen těch, co Pavlovi budou dávat rozkazy.

1 4
možnosti
Foto

Nevidím mezi kandidáty žádný rozdíl. Babiš okopával PP, který mu na jeho žďuchance odpovídal prázdnými floskulemi. Ode mne poputuje prázdná obálka, aneb v armádě je tolik demokracie jako v provozovnách kosteleckých uzenin. Jediné plus pro generála je, že budeme mít nejkrásnějšího prezidenta na světě. Jsou různé pohledy, jak říkáte.

1 1
možnosti
Foto

Nejkrásnějšího prezidenta? Mně se tyto uhlazené typy nelíbí a lidem v mém okolí také ne. To už raději ten Babiš.

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik