Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I34v12a40n44a 46L91a45n70c61e

15. 7. 2023 11:29

Každé odcházení bolí, psí i kočičí, jsou to hrozné a kruté chvilky.

3 0
možnosti
LM

Také s Vámi smutním. Prožila jsem něco podobného nedávno. Bylo to něco děsného. Dooufala jsem, že svému psíkovi pomůžu ve stáří, že mu budu oporou. Nosila jsem ho do schodů a ze schodů ze třetího patra. Různé zdravé jídlo. Ale smrtku neukecáš a když ztratil chuť jíst, tak nepomůže nic, ani kapačky. A ty ho udrží, ale trápení prodlouží. Při čtení vašeho blogu jsem uronila slzu. Přeji ještě mnoho dnů, plného života. A nepřetěžujte ho. Je to úctihodný stařík. A je tedy Vám povím, moc krásný. Mnoho sil.

4 0
možnosti

Děkuji za krásný komentář, podle něj jste Vašemu pejskovi oporou byla. Věřím, že ten můj bambula tu se mnou ještě chvíli pobude (samozřejmě doufám, že co nejdéle), chtěla jsem jen nějak zachytit ten proces stárnutí a jaké to je pro mne... Také přeji hodně sil s vyrovnáváním se ze ztrátou milovaného psíka

1 0
možnosti
JP

smutním s Vámi

můj první zlatý retrívr 9,5 (za týden byl nový BSP)

druhý BSP 10,5 (na dalšího jsem čekal 3 měsíce, opět BSP)

to rozhodnutí odejití bylo strašně hrozné, ale nebylo zbytí

1 0
možnosti

Je to můj první pes a v osmi letech mu zjistili vadu na srdci, bral i léky a dle veterináře se měl dožít při velkém štěstí deseti let. Pak mi za dva roky při kontrolním sonu na jiné veterině řekli, že jeho vada je hraniční a že léky nejsou třeba... no a vidíte, už mu táhne na 15 let... Až přijde jeho čas, vím, že mě to sejme, ale na druhou stranu, jsem moc vděčná, že tu se mnou je tak dlouho a v tak skvělé kondici

1 0
možnosti
JR

J35a62n 50R31á13ž

14. 7. 2023 18:51

Vím, o čem jsou tato slova Čekáme s obavami, kdy se příznaky stáří začnou projevovat u našeho současného psího člena rodiny. Zatím, i když mu je deset let, je vše OK, ale...

První psí kamarád totiž odešel velmi rychle v sedmi letech a bylo to hodně bolestivé pro něj, i pro nás.

2 0
možnosti

Věřím, že to bylo velmi bolestné. Až přijde jeho čas, vím, že mě to sejme, ale na druhou stranu, jsem moc vděčná, že tu se mnou je tak dlouho a v tak skvělé kondici a že jsme si ten společný čas užili a užíváme, jak jen to jde

1 0
možnosti
Foto

Tohle jsou strašně smutné chvíle. Znám to úplně stejně v kočičím vydání

2 0
možnosti
Foto

Tohle bohužel znám a zrovna také prožívám. Ale dávali nám léta radost a lásku. Teď mají nárok na naší trpělivost.

Vašek

5 0
možnosti

Ano, přesně tak to vnímám

1 0
možnosti
PZ

Karma i když velice smutná

4 0
možnosti
JK

J86i14ř47í 29K20o83z74á30k

14. 7. 2023 17:21

Ach jo, to je smutný. Bohužel dobře vím, o čem je řeč, měl jsem 3 boxery a všichni už jsou za duhovýám mostem.... Ale na všechny tři zůstala krásná vzpomínka.

2 0
možnosti

I38v19a33n 27Š16k57a70r85d50a

14. 7. 2023 18:19

I já mám druhého boxera a procházíme něčím podobným. A ikdyz bude mít v říjnu 13, a kdekdo by řekl,že je to krásný věk, tak pro mě je to ještě snad bolestnější než když sem kvůli nemoci nechal uspat svou holku boxerku v necelých 8 letech. Ale abych pořád nebědoval, zatím se ještě drží, akorát to vedro mu hroooozně vadí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik