IR

Uf, to není lehké čtení. No máte můj obdiv. Člověk netuší, co se v takových institucích děje a s čím se vychovatelé musí potýkat.

IL

I66v89a30n63a 26L22a23n27c84e

29. 2. 2024 13:37

Hrůza, nedivím se vám, že jste tam odsud odešla. Způsobem, jakým děti vychovávají, by stál asi za prozkoumání, protože opravdu jsou to časované bomby.

Jelikož byli přivoláni policisté, musel být o celém incidentu udělán záznam a mělo to být hlášeno na Ospod. Ten by to měl dal řešit... Ale pochybuju, že by byl hlavní strůjce nějak postižen. Je to hlavně na zodpovědnost a svědomí ředitelky, která tam takového člověka zaměstnává

  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik