Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Když se loni na podzim západní odborníci a politici radili, zda už od ledna spustit plošné očkování proti covidu, probíralo se i riziko, nakolik hrozí podobné nechtěné následky vakcinace, jako tomu bylo před 10 lety u očkování proti prasečí chřipce (H1N1), kdy se v některých státech, kde se více očkovalo, vyskytly stovky případů narkolepsie (zpravidla s doživotními následky). Podle západ. médií i podle některého dokumentu němec. RKI např. američtí, němečtí i rakouští odborníci preferovali pokračování výzkumu, neurychlovat očkování s určitými dosud neznámými, ale mezi politiky převážil záměr spustit očkování a přitom dál monitorovat, zda se vyskytnou další, ještě neočekávané vedl. účinky. Výsledek půlroku očkování můžeme sledovat např. v informacích CDC či evropské EMA (k vakcínám se postupně doplňuje výskyt dalších nežádoucích příhod).

2 4
možnosti
Foto

Toto zde evidentne nikdo nesleduje.. Kdyz pouzijete jako argument oficialni cisla, oznaci vas mistni hltaci titulku za lhare

2 3
možnosti
Foto

Výborně, a nenechte se prosím otrávit zdejšími experty. R^

4 3
možnosti
Foto

Každý, kdo se zajímá o výzkum a vývoj v oblasti vedlejších účinků a sleduje oficiální zdroje a statistiky, vám musí naprosto rozumět... Je řada takových, kteří nestačí ani číst články psané politiky, osobami finančně zainteresovanými či jen různé komentáře. Ti vás budou považovat za blázna a případné odkazy za lži ;-)... Co naděláte

0 7
možnosti
PD

Argumentovat tím, že se neví, co udělá vakcína, protože se neví, co udělá virus, je nesmysl. mRNA vakcíny ten virus vůbec neobsahují.

8 1
možnosti
Foto

Ano, nejde vůbec o vakcíny

3 0
možnosti
RK

Nadavaji vam... Zatimco vy co vite vzdy jen chlebem a tak kamaradsky treba o hliupych covidovcich.

1 2
možnosti
Foto

Taky jsem se zatím nenechala naočkovat, ale nemyslím, že bych někomu musela vysvětlovat proč. Zatím jsem neslyšela dost důvodů, proč bych měla.

13 3
možnosti
Foto

Tak, jak píšete. Ono těch vážných důvodů zřejmě moc není. Já tedy nevím o žádném.

6 2
možnosti
Foto

Docela jsem si početl v těch diskusních příspěvcích. Je to tady stejné jako všude jinde - kdo se nehodlá nechat očkovat, tak je nazván zabedněncem a sobcem atd. Přitom, všichni lidé kolem mne, kteří se nechtějí (prozatím) nechat očkovat, mají jeden - zásadní a nezpochybnitelný - argument - a totiž, že ty vektorové vakcíny prostě nejsou řádně odzkoušené, neznáme střednědobé účinky (co se stane po 2 či 5 letech od aplikace). Tento argument je pravdivý a já nemám, co bych proti němu namítl (vyjma toho, ať se tedy nechají naočkovat Astrou-Zenekou, což je opičí adenovirus, tj. klasická moderní vakcína, běžně používaný, osvědčený a bezpečný princip). - - - - Zapomeňte všichni vakcinační fanatici na to, že někoho přesvědčíte urážkami. Nepřesvědčíte. Lidé prozatím odmítající očkování mají vlastní rozum a dokonce zrovna zde mají pravdu, na rozdíl od fanatických přívrženců očkování. - - - - - Jinak, já bych toto očkování zavedl povinně. Vycházím z principu, že jsme ve válce s Číňany, kteří koronáč použili jako biologickou zbraň. To je jejich palebná příprava - a až dojde na horkou fázi války, budou u nás v republice odvody a bude se rukovat, tak to také bude povinné. Tzn. ať stát uzná, že už jsme v konfrontaci, že se musíme připravit na otevřený konflikt, vše tomu přizpůsobit - a v tomto režimu ať zavedou povinné očkování. Věci by se měly dělat nějakým logickým způsobem. Navíc vůbec nevíme, jakou další biologickou zbraň Číňané rozšíří - třeba už o letošních vánocích. Třeba se tomu koronáči ještě budeme smát.

0 7
možnosti
Foto

AstraZeneca je právě vektorová vakcína.

Vy se tady snažíte ostatní poučovat a přitom evidentně o tématu vůbec nic netušíte.

2 1
možnosti
Foto

Máte naprostou svobodu se naočkovat nebo ne a nikdo vám ji nemůže upírat.

Na druhou stranu stejně tak mají ti zodpovědní= naočkování nazývat vás zabedněným, sobeckým hlupákem ( a mají pravdu pokud nemáte medicínské důvody proč se očkovat nemůžete)

3 6
možnosti
Foto

...mají právo nazývat vás....

0 1
možnosti
MM

Slečno , moc se v tom patláte . Nechal jsem se klidně naočkovat Astrou Zenecou u svého lékaře , stálo mě to dohromady hodinu času . Jinak auto dávám opravovat do servisu , zuby u zubaře ..., co mi poradí udělám , vědí to totiž lépe než já .

1 1
možnosti
Foto

Take poslouchate novinare a politiky, kam jit k tomu zubari?

0 1
možnosti
Foto

Hovadský redakční systém. Nereagoval jsem na článek (který mně připadá dost slaboduchý), ale na vtipný komentář o nebezpečí, že taková dřevěná vařečka může za pět let vyvolat rakovinu paty. To je fakt přesné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 2618x
Píšu o tom, čím mne život cvrnkne do nosu a mám zrovna chuť to sdílet se světem :-) 


Pokud Vás v mých článcích něco osloví a budete se o to chtít se mnou podělit, můžete mne kontaktovat zde: s.rihakova@seznam.cz
 

Ať se Vám u mne líbí.

Seznam rubrik